FORUM erotyczne Naga-Klasa.com poświęcone jest tematyce seksualności człowieka. Najczęściej poruszane są tematy takie jak pierwszy raz, uwodzenie, współżycie, lecz znajdziesz tu także luźne rozmowy dotyczące intymnych sfer życia. Zapraszamy do rejestracji oraz aktywnej dyskusji!
Wysłany: 2010-05-22, 01:44
Witam.
Już coś tam naklepałem :):)
Imię: Tomek
Miejsce pobytu: Stolica
Zajęcie: wyprowadzanie z równowagi Szefa.
Czas wolny: hymmm może przemilczę
Wysłany: 2010-05-28, 11:53
Witam to mój 1 post na tej stronce jest mi bardzo miło z mojej strony, nazywam się Michał i pochodzę z Koszalina mam prawie 20 lat i jestem jeszcze prawiczkiem mam nadzieje że tutaj na forum poznam osoby o podobnym charakterze, upodobaniu a także i przeżyciu
Witam wszystkich! Mam na imię Mariusz i studiuję w Kielcach. Interesuję się w sumie wieloma dziwnymi rzeczami, ale głównie to motoryzacją, noo i pięknymi kobietkami rzecz jasna Pozdro!
Witam wszystkie userki i userów. Jestem z okolic Wrocka. Lubie ciężkie brzmienie, adrenaline w każdej postaci, dobrą impreze no i zabawy pod kocykiem Mam nadzieje poznać tu ciekawych ludzi i dowiedzić się wielu interesujących rzeczy.
Witam wszystkich, na imie mi Marcin, niezbyt oryginalanie stad chyba bardziej oryginalny nick:) Mam zone, dzieci jeszcze nie, lubie seks, zona mniej-lepiej zeby tego nie czytala:)pozdrawiam
Wysłany: 2010-09-18, 19:33 czesc
Tak w sumie to nie wiem co ja tutaj robię...mam 39 lat a tu widzę prawie wszyscy około 20 tu...co prawda mam dobry kontakt z kobietami w rożnym wieku no a co najważniejsze lubię sex i kobiety, myślę ze się zadomowię na tym forum...
Widzę odświeżam temat.
czytam forum od jakiegoś czasu i bardzo lubie wasze wypowiedzi. nie mówiąc już o całości osoby jaką jest Assssiiiiiaaaa mmmmm (główny powód by tu być)
zatem...
Adaś moje imie, mam 20 lat. lubie wszystko to co dobre. szczegoólnie ciepełko jakie nam dajecie nasze kochane kobiety. gotowac, kąpać się, grać w piłeczke, internet muzyka, imprezy.